Wydaje się że używasz starej wersji przeglądarki! Rekomendowane przeglądarki (lub w wersji wyższej): Internet Explorer 9 v.9 Mozila Firefox 8 v.8 Google Chrome 15 v.15
Informacje o cookies
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce cookies"

Pracownik administracyjno-biurowy

2023-01-11

Instytut Ekonomiki i Gospodarki Żywnościowej – Państwowy Instytut Badawczy

ul. Świętokrzyska 20, 00-002 Warszawa

Poszukuje Kandydata na stanowisko:

Pracownik administracyjno-biurowy

 

Kandydaci przystępujący do rekrutacji powinni posiadać:

  • Co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu ewidencji środków trwałych
  • Doświadczenie w prowadzeniu i negocjowaniu umów na usługi i dostawy
  • Znajomość prawa zamówień publicznych lub doświadczenie w dziale zamówień mile widziane
  • Biegła obsługa MS Office
  • Zdolności analityczne
  • Komunikatywność oraz samodzielność w działaniu
  • Dokładność, samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

 

 

Opis stanowiska:

  • Negocjowanie, prowadzenie i obsługa umów centralnych na usługi i dostawy związanych z obsługą administracyjną Instytutu (telefony, flota samochodowa, materiały biurowe, sprzątanie, etc);
  • Prowadzenie i koordynacja ewidencji środków trwałych, w tym wystawianie dokumentów (m.in.: formularze kapitalizacji, zbycia, przyjęcia i przesunięcia środka trwałego) oraz kontrola obiegu dokumentów środków trwałych
  • Prowadzenie, uczestnictwo i rozliczanie inwentaryzacji
  • Prowadzenie spraw związanych z likwidacją oraz zakupem środków trwałych
  • Przygotowywanie danych do zestawień i sprawozdań z zakresu majątku trwałego
  • Przygotowywanie umów cywilno-prawnych, prowadzenie ich ewidencji oraz wstępna weryfikacja rachunków,
  • Obsługa spotkań służbowych na terenie Instytutu
  • Koordynacja usług wynajmu sal konferencyjnych dla klienta zewnętrznego

 

Oferujemy:

  • Pracę na stanowisku dającym możliwość wykorzystania i rozwijania posiadanych umiejętności
  • Przyjazną atmosferę i pracę we wzajemnie wspierającym się zespole
  • Stabilne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego wyksztalcenia i doświadczenia
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Dofinansowanie z ZFŚS
  • Biuro w centrum Warszawy, tuż przy metrze Świętokrzyska

W celu przystąpienia do rekrutacji należy złożyć:

  • Podanie skierowane do Dyrektora Instytutu
  • Curriculum Vitae

Dokumenty należy złożyć drogą mailową kadry@ierigz.waw.pl lub osobiście w Sekretariacie Instytutu (00-002 Warszawa ul. Świętokrzyska 20, pokój 212) do dnia 31.01.2023 (decyduje data wpływu dokumentów).

Na podaniu należy dopisać:  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018 r. poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Oferty odrzucone będzie można odebrać w Dziale Kadr IERiGŻ-PIB (II piętro, pok. 210) w ciągu trzech dni od ukazania się na stronie internetowej o rozstrzygnięciu oferty.  Nieodebrane dokumenty po upłynięciu określonego terminu zostaną komisyjnie zniszczone.

 

 

 

 

 

 

Utworzył
Albert Weikum
2023-01-11
Opublikował
Albert Weikum
2023-01-11
Modyfikacja
Albert Weikum
2023-02-06
Odwiedzin: 360