Informacje o cookies
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie,
w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,
że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej " Polityce cookies"
Specjalista ds. administracyjnych
2023-08-25
Warszawa, 24.09.2023 r.
Instytut Ekonomiki i Gospodarki Żywnościowej – Państwowy Instytut Badawczy
ul. Świętokrzyska 20, 00-002 Warszawa
Poszukuje Kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. administracyjnych
Kandydaci przystępujący do rekrutacji powinni posiadać:
- Wykształcenie wyższe, preferowany kierunek Administracja Publiczna
- Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 lata
- Bardzo dobra znajomość przepisów kancelaryjnych i archiwizacyjnych
- Bardzo dobra organizacji pracy
- Biegła znajomość pakietu MS Office
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Doświadczenie w prowadzeniu i negocjowaniu umów na usługi i dostawy
- Doświadczenie w prowadzeniu ewidencji środków trwałych
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność pisania pism urzędowych
- Podstawowa znajomość przepisów ustawy Pzp
- Mile widziane prawo jazdy kat. B
Opis stanowiska:
- Administracyjna obsługa jednostek organizacyjnych Instytutu,
- Obsługa spotkań, zebrań i konferencji organizowanych przez Kierownictwo Instytutu,
- Negocjowanie, ewidencja i koordynacja realizacji umów zawieranych z podmiotami zewnętrznymi, w tym kontrola realizacji przedmiotu umowy oraz rozliczanie faktur,
- Opracowywanie dokumentacji do postępowań w zakresie zamówień centralnych oraz zamówień Działu Administracyjnego,
- Tworzenie projektów wewnętrznych regulaminów w celu ochrony i bezpieczeństwa mienia, dokumentów itp.,
- Prowadzenie i koordynacja ewidencji środków trwałych, w tym również wystawianie dokumentów oraz kontrola obiegu dokumentów środków trwałych,
- Prowadzenie, uczestnictwo i rozliczanie inwentaryzacji,
- Prowadzenie spraw związanych z likwidacją oraz zakupem środków trwałych,
- Przygotowywanie danych do zestawień i sprawozdań z zakresu majątku trwałego,
- Przygotowywanie umów cywilno-prawnych, prowadzenie ich ewidencji oraz wstępna weryfikacja rachunków,
- Koordynacja spraw związanych z gospodarką odpadami,
- Przygotowywanie deklaracji na podatek od nieruchomości,
- Przygotowywanie pism (m.in. do podmiotów publicznych, urzędów, firm), analiz, zestawień dla przełożonych,
- Koordynacja usług wynajmu sal konferencyjnych dla klienta zewnętrznego.
Oferujemy:
- Pracę na stanowisku dającym możliwość wykorzystania i rozwijania posiadanych umiejętności,
- Przyjazną atmosferę i pracę we wzajemnie wspierającym się zespole,
- Stabilne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego wyksztalcenia i doświadczenia,
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Dofinansowanie z ZFŚS,
- Biuro w centrum Warszawy, tuż przy metrze Świętokrzyska.
W celu przystąpienia do rekrutacji należy złożyć:
- Podanie skierowane do Dyrektora Instytutu
- Curriculum Vitae
Dokumenty należy złożyć drogą mailową [email protected] do dnia 10.09.2023 (decyduje data wpływu dokumentów).
Na podaniu należy dopisać: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018 r. poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Oferty odrzucone będzie można odebrać w Dziale Kadr IERiGŻ-PIB (II piętro, pok. 210) w ciągu trzech dni od ukazania się na stronie internetowej o rozstrzygnięciu oferty. Nieodebrane dokumenty po upłynięciu określonego terminu zostaną komisyjnie zniszczone.
|
|
Utworzył
Albert Weikum 2023-08-25
Opublikował
Albert Weikum 2023-08-25
Modyfikacja
Albert Weikum 2024-01-05
Odwiedzin: 1293
|
|