Wydaje się że używasz starej wersji przeglądarki! Rekomendowane przeglądarki (lub w wersji wyższej): Internet Explorer 9 v.9 Mozila Firefox 8 v.8 Google Chrome 15 v.15
Informacje o cookies
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce cookies"

Publikacje Programu Wieloletniego 2015-2019

Nr 92 Pomiar marż marketingowych i wartości dodanych na rynkach żywnościowych

Autorzy:
Justyna Góral
Rok publikacji
2018
Miejsce wydania:
Warszawa
Stron:
124
Oprawa:
B5
ISBN:
978-83-7658-774-5
ISSN:
DOI:
Objętość:
ark. wyd. 6,6
cena:
bezpłatna wersja elektroniczna

Opis:

Celem pracy jest omówienie zagadnienia kreowania wartości dodanej oraz pomiar marż marketingowych na podstawowych rynkach żywnościowych. Ponadto zwrócono uwagę na sposób ich przemieszczania się w ramach poszczególnych ogniw łańcucha rolno-żywnościowego. Pomiar tych wielkości miał na celu pomoc w zdiagnozowaniu obecnych tendencji na rynkach rolno-żywnościowych, jak również wskazanie przyczyn oraz konsekwencji zachodzących procesów.