Wydaje się że używasz starej wersji przeglądarki! Rekomendowane przeglądarki (lub w wersji wyższej): Internet Explorer 9 v.9 Mozila Firefox 8 v.8 Google Chrome 15 v.15
Informacje o cookies
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce cookies"

Studia i Monografie

Nr 171 Cykl koniunkturalny w Polsce a wahania marż w przemyśle spożywczym

Autorzy:
Justyna Kufel-Gajda
Rok publikacji
2019
Miejsce wydania:
Warszawa
Stron:
246
Oprawa:
B5
ISBN:
978-83-7658-678-6
ISSN:
0239-7102
DOI:
Objętość:
ark. wyd. 16,20
cena:
30,00 zł (wersja elektroniczna)
30,00 zł (wersja papierowa)

Opis:

Głównym problemem badawczym, któremu poświęcono niniejszą pracę jest funkcjonowanie mechanizmu wzajemnego oddziaływania marż (markups) w polskim przemyśle spożywczym i koniunktury gospodarczej w Polsce. W szczególności poszukiwano odpowiedzi na pytanie badawcze, jak marże zmieniają się na tle zmian cyklu koniunkturalnego i czy ich zmiany mają wpływ na wahania koniunktury? Głównym celem przeprowadzonych badań było określenie charakteru cykliczności marż w polskim przemyśle spożywczym pod względem kierunku i czasu, jak również estymacja zależności między marżami a koniunkturą gospodarczą.