Pracownik Administrator nieruchomości
2023-01-11
Instytut Ekonomiki i Gospodarki Żywnościowej – Państwowy Instytut Badawczy
ul. Świętokrzyska 20, 00-002 Warszawa
Poszukuje Kandydata na stanowisko:
Pracownik Administrator nieruchomości
Kandydaci przystępujący do rekrutacji powinni posiadać:
- Co najmniej 3 lata udokumentowanego doświadczenia w zarządzaniu nieruchomościami
- Praktyczna wiedza o obowiązujących przepisach z zakresu zarządzania nieruchomościami, prawa budowlanego, p-poż i BHP
- Znajomość obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz negocjacyjne
- Samodzielność i zaangażowanie
- Licencja zarządcy nieruchomości będzie dodatkowym atutem
Opis stanowiska:
- Prowadzenie umów najmu lokali biurowych oraz gospodarowanie powierzchnią biurową, w tym przygotowywanie budżetów OPEX i CAPEX dla zarządzanych nieruchomości;
- Negocjowanie umów najmu oraz bieżący kontakt z najemcami;
- Prowadzenie ewidencji oraz rozliczeń należności związanych z bieżącym utrzymaniem obiektów własnych i wynajmowanych, przygotowywanie dokumentów finansowych i rozliczanie mediów;
- Prowadzenie książek obiektów, w tym dokonywanie odpowiednich wpisów, kompletowanie niezbędnej do tego celu dokumentacji;
- Sporządzanie bieżących i okresowych raportów oraz analiz oraz odpowiedzi na zapytania MRiRW dotyczące nieruchomości,
- Opracowywanie i realizacja rocznych lub wieloletnich planów modernizacji i remontów budynków oraz innych składników majątkowych;
- Przygotowanie dokumentacji do remontów i niezbędnych zezwoleń dotyczących zamierzeń remontowych, inwestycyjnych i eksploatacyjnych;
- Koordynacja i monitorowanie prac adaptacyjnych, remontowych i innych, prowadzonych na terenie zarządzanych nieruchomości;
- Nadzór nad prowadzeniem umów dotyczących spraw technicznych i usług oraz monitorowanie i kontrola terminu ich obowiązywania i stopnia realizacji;
- Nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z okresowymi przeglądami budynków i budowli, instalacji technicznych, tj.: elektrycznej, wentylacyjnej, kanalizacyjnej, wodnej, gazowej, sygnalizacji pożaru, grzewczej i teletechnicznej;
- Prowadzenie eksploatacji nieruchomości pod względem utrzymania czystości, wywozu nieczystości, prowadzenie spraw w rejestrach BDO, CRO;
- Wparcie działu zakupów w organizacji postępowań na serwisy i usługi;
- Bieżące wsparcie działu administracji w codziennych zadaniach;
- Współpraca z pozostałymi działami świadczącymi wsparcie administracyjne;
- Kontrole bieżące zarządzanych nieruchomości
Oferujemy:
- Pracę na stanowisku dającym możliwość wykorzystania i rozwijania posiadanych umiejętności
- Przyjazną atmosferę i pracę we wzajemnie wspierającym się zespole
- Stabilne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego wyksztalcenia i doświadczenia
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Dofinansowanie z ZFŚS
- Biuro w centrum Warszawy, tuż przy metrze Świętokrzyska
W celu przystąpienia do rekrutacji należy złożyć:
- Podanie skierowane do Dyrektora Instytutu
- Curriculum Vitae
Dokumenty należy złożyć drogą mailową [email protected] lub osobiście w Sekretariacie Instytutu (00-002 Warszawa ul. Świętokrzyska 20, pokój 212) do dnia 31.01.2023 (decyduje data wpływu dokumentów).
Na podaniu należy dopisać: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018 r. poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Oferty odrzucone będzie można odebrać w Dziale Kadr IERiGŻ-PIB (II piętro, pok. 210) w ciągu trzech dni od ukazania się na stronie internetowej o rozstrzygnięciu oferty. Nieodebrane dokumenty po upłynięciu określonego terminu zostaną komisyjnie zniszczone.