Informacje o cookies
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie,
w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,
że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej " Polityce cookies"
Specjalista/Starszy specjalista ds. administracyjnych
2024-01-09
Instytut Ekonomiki i Gospodarki Żywnościowej – Państwowy Instytut Badawczy
ul. Świętokrzyska 20, 00-002 Warszawa
Poszukuje Kandydatów na stanowiska:
Specjalista/Starszy specjalista ds. administracyjnych
w pełnym wymiarze czasu pracy
Kandydaci przystępujący do rekrutacji powinni posiadać:
- Wykształcenie wyższe, preferowany kierunek Administracja Publiczna,
- Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 5 lat,
- Doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej,
- Umiejętności komunikacji i współpracy,
- Dobra znajomość przepisów kancelaryjnych i archiwizacyjnych,
- Bardzo dobra organizacja pracy,
- Biegła znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność pisania pism urzędowych
- Podstawowa znajomość przepisów ustawy Pzp
- Mile widziane prawo jazdy kat. B
- Samodzielność, dokładność i staranność, umiejętność analitycznego spojrzenia na problem, komunikatywność, otwartość i dyspozycyjność.
Zakres obowiązków:
- administracyjna obsługa jednostek organizacyjnych Instytutu,
- wykonywanie czynności kancelaryjnych, związanych z obsługą korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym rejestracja w systemie elektronicznym oraz przekazywanie jej do odpowiednich jednostek organizacyjnych, obsługa skrzynki ePUAP,
- opracowywanie dokumentacji do postępowań w zakresie zamówień centralnych oraz zamówień Działu Administracyjnego (w tym rozeznania rynku, zapytania ofertowe, postępowania o udzielenie zamówienia publicznego),
- obsługa logistyczna spotkań, zebrań i konferencji organizowanych przez Kierownictwo Instytutu,
- dbanie o gospodarcze zaopatrzenie materiałowo-techniczne w zakresie zaopatrzenia przeznaczonego dla więcej niż jednej komórki organizacyjnej oraz zaopatrzenia związanego z częściami (pomieszczeniami) wspólnymi nieruchomości Instytutu,
- tworzenie projektów wewnętrznych regulaminów w celu ochrony i bezpieczeństwa mienia, dokumentów itp.,
- organizowanie dostaw i usług związanych z prawidłowym funkcjonowaniem nieruchomości Instytutu,
- ewidencja i koordynacja realizacji umów zawieranych z podmiotami zewnętrznymi, w tym kontrola realizacji przedmiotu umowy oraz rozliczanie faktur,
- uczestnictwo w spisach inwentaryzacyjnych majątku instytutu oraz współpraca w tym zakresie z Działem Finansowo-Księgowym,
- bieżące prowadzenie ewidencji majątku Instytutu,
- organizowanie i rejestrowanie dyslokacji majątku Instytutu wewnątrz budynków,
- przygotowywanie pism (m.in. do podmiotów publicznych, urzędów, firm), analiz, zestawień dla przełożonych.
Oferujemy:
- Pracę na stanowisku dającym możliwość wykorzystania i rozwijania posiadanych umiejętności,
- Możliwość awansu,
- Przyjazną atmosferę i pracę w zespole,
- Stabilne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego wyksztalcenia i doświadczenia plus dodatki zgodnie z regulaminem wynagrodzeń Instytutu,,
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Dofinansowanie z ZFŚS,
- Biuro w centrum Warszawy, tuż przy metrze Świętokrzyska
W celu przystąpienia do rekrutacji należy złożyć:
- Podanie skierowane do Dyrektora Instytutu
- Curriculum Vitae
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie dokumentów, w terminie do dnia 31 stycznia 2024 r. drogą elektroniczną na adres: kadry@ierigz.waw.pl,
Na podaniu należy dopisać "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji"
Zgodnie z Art. 6 p. 1 a-b, art. 7 p. 1, art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – publikacja w Dz. Urz. UE nr PL L119/1 z dn. 04.05.2016, zwanego dalej „RODO”.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
|
|
Utworzył
Albert Weikum 2024-01-09
Opublikował
Albert Weikum 2024-01-09
Modyfikacja
Albert Weikum 2024-02-08
Odwiedzin: 538
|
|